قبل از اینکه به رنگ های خاص بپردازیم، بیایید به سه دسته که رنگهای صنعتی را تعریف می کنند نگاه کنیم: گرم، سرد و خنثی، که هر گروه احساس متفاوتی را منتقل می کند.
رنگهای گرم
این شامل قرمز، زرد و نارنجی و تغییراتی رنگ صنعتی پلی یورتان مانند صورتی است. این رنگ ها به دلیل درخشندگی و ارتباط با خورشید، گرما را تداعی می کنند. به طور کلی، آنها خوش بینی، اشتیاق و اشتیاق را منتقل می کنند.
رنگ های سرد
اینها شامل سبز، آبی، بنفش و انواع آنها مانند بنفش است.
این رنگها سرد در نظر گرفته میشوند، زیرا رنگ صنعتی نسوز ۱۴۰۱ هستند که معمولاً در طبیعت یافت میشوند و به خاطر اثر آرامبخششان شناخته میشوند. این رنگها آرامشبخش، آرامشبخش و آرامبخش هستند.
رنگ های خنثی
اینها عبارتند از قهوه ای، سیاه و سفید، و همچنین تغییراتی مانند خاکستری. آنها اغلب با رنگ های گرم یا سرد جفت می شوند اما به تنهایی پیچیده هستند.
آنها می توانند قدرتمند و خالص باشند و گاهی اوقات به آنها رنگ های زمینی نیز گفته می شود.
اکنون دسته بندی رنگ ها را درک می کنید، بیایید به رنگ های خاص بپردازیم.
1. قرمز
قرمز به عنوان رنگ صنعتی نانو از احساسات شدید، از خشم، فداکاری، خطر و گرما گرفته تا اشتیاق و تمایلات جنسی در نظر گرفته می شود.
استفاده از آن در برندسازی، می تواند ضربه ای تاثیرگذار با توانایی افزایش میل ارائه دهد. جای تعجب نیست که رنگ آتش و خون باشد و همچنین با عشق همراه باشد.
رنگی پرانرژی، پرانرژی و سرزنده است که می تواند نماد قدرت، اعتماد به نفس و قدرت باشد.
نکاتی برای استفاده: در بسیاری از کشورهای آسیایی مانند هند و چین، قرمز به عنوان رنگ شادی، تندرستی و خوش شانسی در نظر گرفته می شود، بنابراین همیشه زمینه را در نظر بگیرید.
2. صورتی
صورتی به طور گسترده در دنیای غرب به عنوان رنگ زنانگی در نظر گرفته می شود. به همین دلیل، برای آگاهی دادن به سرطان سینه و محصولات زنانه استفاده می شود.
با این حال، مانند همه رنگ ها، صورتی کاملاً متنوع است و میزان شدت آن می تواند بر معنای آن تأثیر بگذارد. صورتی کم رنگ اغلب برای دختران کوچک هدف قرار می گیرد، صورتی غبارآلود بیشتر احساساتی یا عاشقانه است، در حالی که صورتی تند نشان دهنده جوانی است.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.